Hemska, hemska natt!

Åh, vad ont det gör i mammahjärtat när man ser att sin lilla inte mår bra. Efter middagen igår med min mamma fick Livia världens magknip stackarn. Så svårt att veta allt man ska undvika när man ammar. Man känner sig hemsk. Tragglade med hennes onda mage hela natten men hon somnade tillslut i några timmar, vaknade och det var fortfarande inte bra, men betydligt bättre. Ringde BVC och rådgjorde med dom. De tyckte att jag skulle avvakta annars ringa sjukhuset. Hon somnade igen och nu känner jag äntligen igen mitt hjärta igen. Nu ligger hon pigg och glad igen. Fy, kommer aldrig våga äta igen, haha. Tur det gick över! Dock har vi en sjuk karl i hemmet också som sover på soffan för tillfället. Hoppas han blir kry snart med. Ska snart springa till affären, hämta min amningspump och köps godis, sen ska jag bannemig ha fredagsmys! Försäkrade min dotter precis med, så nu är jag lite mer lugn i hjärtat.



Kommentarer
Anonym

Jobbigt läge med sjuk sambo samtidigt:/. Du har ingen annan som kan avlasta dig lite på dagen?

2012-09-15 @ 08:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0