En spontantripp till Jönköping

Det gäller att sysselsätta sig så mycket man kan nu när man bara går hemma, annars kommer tiden stå stilla. Det är var jag känner iallafall. I den utsträckning man orkar dvs. Igår kom lillebror hit och drog med mig och Daniel till stan för en frukost på Café kannan. En räkmacka och en cola senare gick vi runt i leksaksaffärer och var värre än barnen därinne. Rasmus hittade en svampbob fyrkant gosedjur och utbrister: "DENNA SKA BEBIS HA". Det tog inte lång tid innan vi trippade ut ut butiken med inte bara en, utan två små svampbobisar. Ena till bebis och andra till han själv. Haha. Gick in på Ogräs outlet bebis fick även en Hummel dress hon kan ha när hon växer i storlek 74. Jättesöta små presenter senare satt vi i bilen hem tillbaka till oss. Vi såg på varandra och ville göra något, så vi tänkte att nä, men varför inte åka till Jönköping? 5 minuter senare satt vi i bilen på väg dit. Min pappa, eller ja, största delen av min släkt bor där så vi tänkte hälsa på en sväng. Överraskade blev dom iallafall när vi gled in sådär spontant en torsdagskväll. Vi tog oss ner till piren och käkade gott. En plankstek blev det för min del. Fruktansvärt gott! Gick sedan tillbaka, Rasmus hämtade lite saker i sin lägenhet och sedan åkte vi hem igen. Bra dag! Slänger in lite bilder från igår och sedan får ni en ny vecko-uppdatering ikväll istället om vecka 38 som jag gick in i igår. Vi kom hem så sent igår så vi orkade inte då. Nu ska jag klä på mig och träffa Marlene! Tänkte få mitt hår nyfärgat innan prinsessan anländer. På återseende.



Kommentarer
Linda

Gu vad god plankan såg ut. Nu blev jag sugen!

2012-08-03 @ 12:53:26
URL: http://babydrom.blogg.se
Madde

Jamen det går ju inte att låta bli när man ser något som är så sött. det bara händer, haha :)

2012-08-03 @ 14:36:16
URL: http://psychosocial.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0