Friday, mh!

Hej alla vänner och ovänner. Fan, ni är ju riktigt många som kikar in här varje dag. Kul! Förmodligen inte alla för att ni vill följa mig för att ni är så glada för min skull, utan att så många är så sjukligt nyfikna. Haha! Vet hur det är. Idag har jag ytterligre klarat en hel jobbvecka. Freakin awesome. Nöjd över att jag faktiskt tar mig upp på morgonen, drar mig i håret till jobbet och klarar vecka på vecka trots att min energinivå är på noll och det känns som jag ska svimma tre gånger i minuten. Awell, sånt är livet. Mitt lilla liv. Mitt humör är helt skevt. Stackars Daniel som får stå ut med satmaran som jag är. Kan inte vara lätt att handskas med en surfitta som bara skriker och gråter hela tiden. Bebis är värd allt detta, hundra gånger om.

Jag unnade mig precis en nagellack. Har väntat på att det ska komma in på Åhlens i flera veckor, nog månader till och med. Ända sedan Mathilda klippte det och jag var pank har jag kommit tillbaka till dem gång på gång men får alltid svaret "Det har precis tagit slut, det kommer snart in igen". Helt galet vad det måste gå åt. Men nu är det på väg hem till mig iallafall. Jag som känner mig både finnig, flottig, fet och ful just nu kan ju iallafall få smycka mina naglar i lite kul färger iallfall. Just detta naggellack är helt fantastiskt fint. Kommer barnen på jobbet garanterat gilla! Haha!




Jag fick precis i mig en tallrik med spagetti & köttfärssås. Första gången jag äter riktig mat på eftermiddagen/kvällen på flera veckor. känns bra! Även köpt med mig en godispåse för att lyxa till det lite såhär på fredagskvisten. Imorgon ska jag fika med Ella på stan. Skönt att komma ut lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0