En dag i skärgården

Oh, underbara sommardag! Till skillnad från gårdagen när jag bara låg inne spenderade jag denna dag på sjön med mamma, Micke & två bekanta till dom. Helt fantastiskt att äntligen få åka lite båt och vara i skärgården igen. Jag som blir så rastlös, men ändå inte får anstränga mig. Att slappa på en ö var perfekt. Var där i flera timmar. Solade, åt massa gott och bara hade det jävligt gött. Konsten att sola baksidan när man är höggravid... det GÅR inte. Resultatet: KNALLRÖD framsida och kritvit baksida. Brände mig något så fruktansvärt och nu sitter jag här och gnäller. Fötterna har även svullnat en jävla massa också. Har fått börja ha mina innetofflor nu för jag inte kommer i något annat. Kom in på land igen och åt grillat i kvällssolen. Ja, det har skrikit sommar om den här dagen, och känns skönt att ha utnyttjat den, även om jag har ont. Måste ha världens bästa jobbarkompisar som unnar mig att vara hemma och ta de lugnt när jag har så pass ont som jag har. Erbjöd mig att jobba imorgon med, men fick ett strängt NEJ! Blir ännu en vilodag imorgon, så tar jag stängningen på fredag sen. Får se vad barnmorskan säger på fredag. Hoppas jag kan fortsätta jobba den sista veckan innan jag går hem på mammaledigt. Vecka 37 (36+0) imorgon! 





Kommentarer
Stina

Köpte kjolen på H&M :)

2012-07-26 @ 15:37:16
URL: http://stinavictorian.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0