En kväll på Sahara

Gårdagen blev mycket trevlig. Lite tråkigt för Sofie som bjudit med så många andra som inte kom, men vi gjorde det bästa av situationen. Efter att ha anlänt med en blomma & presentern att jag betalar hennes mat och dryck så gick vi ner och satte oss. Som tur är fanns det bord kvar. God mat och gott sällskap, fint väder och solnedgången som vackrast på kvällen. Inte något alls att klaga på. Begav mig hem när herrskapet skulle vidare och festa. Kände att det inte riktigt var mitt forum, så tackade för mig.

Vaknade idag av att Daniel skrek till. Han hade hållt på magen och känt konturerna från den lilla damen i magen så tydligt. Både hälen och dom små tossingarna. Mysigt! Det är sjukt hur tydligt man kan känna dom små kroppsdelarna nu. Helt obegripligt att det faktiskt ligger en klar människa där i princip. Vecka 35+3 idag, alltså är hon HEEELT fädigbakad om 1 vecka och 4 dagar. Dags att börja förbereda sig mentalt för att föda. Är ju faktiskt bara en månad kvar exakt imorgon. Nu ska vi hem till Daniels föräldrar och spendera dagen, sedan lägga sig tidigt. har öppningen på jobbet imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0