En natt av värkar...

Börjar med att säga att jag är helt slut. Inatt klockan två vaknade jag av att jag hade värkar. Kom en gång i kvarten ungefär så tänkte att nu fasen är det dax, men icke. Somnade om vid tre och sov hela natten. Dumma kropp till att luras sådär. Dock tror jag inte det är så långt kvar. Har den känslan. Sitter nu med molande "mensvärk" och hoppas att det ska bli värre igen. Vi får väl se. Det är bara lilla pluttan som kan avgöra när hon vill komma ut. Nu är hon ju klar, så det är bara att vänta in de riktiga värkarna.

Gårdagen tänkte jag prata om iallafall. Spenderade den med att kolla på MC-kortegen & sedan blev det en grillkväll. Hade varit extremt trött hela dagen. Svullen och svinvarmt ute. Fyfan. Ia kom förbi med sin gamla cab från 68 som vi gled i stora delen av kvällen. Oerhört fashinerad över hur skönt man satt och hur lätt den gick. Idag ska jag bara ta de lugnt och se ifall de blir något eller om det ska försvinna helt. Beredd på båda. Imorgon är det jobb. Fy, jag kräks bara jag tänker på det. 5 dagar kvar innan jag går hem på mammaledigt. Låt det få fort, för egentligen orkar jag inte röra mig överhuvudtaget. Men envis som man är....



Kommentarer
Linda

Kolla in på min blogg och hjälp mig med mina gravidfunderingar :)

2012-07-29 @ 14:17:12
URL: http://babydrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0