För dålig fantasi för att komma på en rubrik

Ja, som rubriken lyder, jag har noll fantasi idag. Har legat i sängen i princip hela dagen och plöjt "en unge i minuten". Jag vet inte varför, men jag blir lugn av att kika på det. Även om man får se hur ont de har och allt som finns där i kring så är det alltid lika mysigt varje gång de får upp de där lilla knytet på magen. Jag längtar så fruktansvärt mycket. Hur man nu kan längta efter smärta? Men det är häftigt. Snart är de våran tur. Snart ligger vi där. Snart får vi träffa våran dotter! 44 dagar kvar nu! Har nog ingenting annat att tillägga mer än att vi var nere på stan en sväng idag jag och Danne. Köpte två nya BH'ar. Har tydligen fått dundertuttar och kan inte ha mina längre. Heh. Har även ringt och skällt lite på försäkringskassan som aldrig blir klara med att räkna ut min inkomst. Dom skulle påskynda det nu sa dom, men man vet ju hur det är med dom. Imorgon ska jag fixa med Marlenes hår. Bäst att samla krafter. Brukar ta ett x antal timmar. Men vi passar på nu innan bebisen kommer!


Kommentarer
Annie

Hej på dig din tjockis :) om du inte införskaffat amningsbh gör det! Hihi. Gjorde misstaget med vanlig bh en gång och åkte på dunder mjölkstockning dock hade jag det typ varje vecka tills jag sluta amma Dion (6 mån). Mindre kul med 40 graders feber och cp ont. Kunde knappt bära honom vissa gånger! Håll dom varma och inte för trångt ett råd :) och lycka till med försäkringskassan!!! Dom är segast i världen. Segaste av dom segaste! Haha

Kram på dig och magen :)

2012-07-11 @ 11:44:38
Sandra

Jag har redan köpt tre stycken så de är lugnt :) Kram

2012-07-11 @ 11:52:41
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Anonym

Om det inte är just en livia när hon Kmr har ni andra namnförslag då?:)

2012-07-11 @ 16:24:28
Sandra

Nej, de har varit en Livia från början, och så kommer det bli!

2012-07-11 @ 21:14:14
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0