L's SF-kurva: del 4

Var som sagt hos barnmorskan idag. Jag tycker om henne så fruktansvärt mycket. Alltid lika avslappnat och bra. Dock så var det svårare att bli sjukskriven än jag trodde, så hon sa att jag får sjukanmäla mig själv om det verkligen inte går att jobba den sista veckan. Ska försöka så gott jag kan. Fick iallafall reda på att tösen nu är HELT fixerad och ligger väldigt långt ner (yey). Det hade jag på känn dock, eftersom hon är ganska bra att böka nere i bäckenbotten. Är ganska obehagligt. Nu är hon klar för att komma ut med andra ord. Blodtrycket var bra, likaså hjärtljuden som låg på 145 slag/minuten. Hon hade även växt bra, och följer sin egen kurva. Nu ska dom tydligen inte växa lika mycket på slutet, så SF mått 32 mätte hon idag. Förmodligen inte jättebebis iallafall! Skönt det! Nästa besök är det sista!! Om hon inte dröjer kvar i magen det vill säga. Men det får vi INTE hoppas.



Kommentarer
Annie

Hoppas det stämmer Sandra så du inte får samma chock som mig när jag födde Dion. Jag låg på samma kurva som dig. Så jag förväntade mig en mini bebis! Men det var ingen mini bebis som kom ut :) hihii.

Lycka till och hoppas lill skrutt kommer ut snart ❤ kram på dig!

2012-07-28 @ 11:05:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0