Nu ska jag bli långhårig & fin!

Åhåhåhå, beställde i veckan nytt löshår och fick det dagen efter. Har nu varit och handlat hårfärg och sitter nu och väntar på att det ska bli rött. Hoppas med hela mitt hjärta att det ska bli rätt färg så jag kan använda det. Lite dyrt annars, haha! Tänkte vara lite extra fin ikväll när man ska iväg med massa brudar och käka. Så jävla trevligt. Att bara komma iväg ett tag och umgås med folk man tycker om. Jätte tacksam när man blir medbjuden på sånt. Dock så får man ju vänta ett tag med att känna sig fin i sina kläder. Dock har jag ett par ljusa jeans jag fortfarande kommer i otroligt nog som får åka på idag. Den dagen jag kan ha mina gamla kläder och köpa mig en ny garderob. Mmm! Jag som är så klädgalen annars. Ska bli riktigt skönt att kunna få känna sig fin igen för en gångs skull. Hoppas på att man blir grann i håret nu till en början! Som sagt, Sofies 20 årsdag idag. Har kommit på en bra present för en tjockis som inte orkar gå på stan och handla presenter längre. Det blir nog bra detta!


Kommentarer
Therese

Hej:) Jättefint blev håret! Är bara nyfiken på vart du beställde löshår ifrån och vad det var för sorts löshår? Hur sätter man dit det:)? Med vänlig hälsning, Therese

2012-07-23 @ 23:54:33
Sandra

Tack så mycket! Köpte mitt från tajmahal.se! Beror helt på hur man vill sätta dit det. Själv använder jag clips (som små klämmer) för att kunna ta av och på det när jag vill :-)

2012-07-24 @ 00:30:21
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0