Patetiska människor, fy & tviii!

Nu har jag rensat min Facebook på idioter. Jag fattar inte hur folk orkar ljuga och ha sig, när alla andra redan vet sanningen? Hålla på sådär när man är vuxen, bete sig som 13 år. Alldeles för mycket fritid. Snacka om att förlöjliga sig själv. Skrattar bara åt de. Nu har jag ingenting mer att säga om de, och nu slipper jag lägga energi på det också. Jag sjunker inte lika lågt själv. Usch!

Ja mina vänner! Idag har jag varit hos Marlene och fixat hennes hår. Sytt fast löshår, druckit massa kaffe och pratat skit, ja ni vet som brudar brukar göra. Låg hela förmiddagen helt utslagen, men jag känner att jag får göra det nu utan dåligt samvete. Det är ju trots allt min vilovecka! Imorgon studsar jag in i vecka 35!! TRETTIOFEM?! Sjukt nära nu. Jag börjar bli nervös, men samtidigt så himla peppad. Fick hem vårat nya babyskydd precis. Ååååh, så fint. Med lappen "Bäst i test" på, så känner jag mig utan tvekan nöjd, trots alla extrapengar som lagts ner. Den lilles säkerhet är ju utan tvekan de allra viktigaste, så det får det absolut vara värt!! Slänger in två bilder från nu i dagarna, en på Ella som använde påsen som skydd för regnet. Gick inte alls bra. Det regnade egenom och vi såg ut som två idioter! Andra bilden är godis från älskade godishuset. Ibland får man unna sig!




Kommentarer
Cecilia

Kan säga att jag också gjorde en rensning på facebook när jag var gravid, raderade flertal personer av diverse anledningar..
Helt rätt i att försöka strunta i det, personer som inte har bättre för sig än att hitta på saker är bara onödigt att lägga energi på.

Men, till något roligare.. vecka 35!! Det närmar sig verkligen! Så himla kul och spännande! T.o.m jag blir förväntansfull när jag läser det! :-) Haha!

2012-07-11 @ 21:50:23
URL: http://hemmahoscecilia.webblogg.se
Sara

Har kunnat förstå vad allt handlar om genom att era konversationer har kommit fram på min första sida på Facebook. Jag känner inte henne ett dugg och du och jag känner ju inte varandra så väl, men jag bryr mig även mycket om mina bekanta och har blivit så frustrerad och arg när jag har sett hennes beteende mot dig. Du gjorde rätt som rensade, det där är bara onödigt drama som hon försöker skapa och att göra det nu när du går i väntans tider är bara patetiskt av henne. Sen i framtiden kanske situationen mellan er förhoppningsvis ser bättre ut men just nu är det nog som du skriver bättre att låta det vara och inte lägga negativ energi på det.

2012-07-13 @ 18:00:58
URL: http://escalates.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0