Sista dagen på Tallen

Nu har jag jobbat min sista dag på förskolan Tallen, och idag tog jag en veckas semester. Fick en jääättefin mugg av ett av barnen med föräldrar, gick kort dag och fick säga hejdå till alla. Nu väntar bara tre veckor på sommarstängningen på Resedan, sedan går jag hem. Yeeey! Ella och deras mormor hämtade mig med bilen, vi åkte och köpte baksaker och hårfärg och blev sedan släppta vid huset (Ella är Daniels lillasyster för er som inte visste det). Bakade två tårtor till min baby shower imorgon som jag hoppas går att äta och sedan hjälpte hon mig att färga håret. Fick även present av henne för att hon tyvärr inte kan vara med imorn som tänkt. Jättefin klänning till skruttis! Tusen tack! Snart kommer lillebror som ska vara här över helgen. Blir trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0