skjut mä i hövve!

Oherreguuuuud vad jobbigt de är att jobba med denna mage. Vankar fram som en anka och känner att jag gör noll nytta. Dock vet alla att jag jag själv fick bestämma skulle jag varit hemma denna veckan. Men nej. Får snällt jaga barn och ha skitont. 4 dagar kvar. PHU! Ville bara klaga lite och säga att det inte är någon bebis på gång ännu. Inte ens i närheten längre. Hon skulle visst bara luras. Suck! Upp klockan halv 6 imorgon och ha öppningen. Också precis skitkul. Något som är fint är att på onsdag är det AUGUSTI och på fredag går jag på MAMMELEDIGT! Behöver en kick i röven dom här sista dagarna. Någon frivillig?


Kommentarer
LLinda

Jag är själv förskollärare och vet hur det är, kan vara nog så jobbigt även oman inte är gravid. Om två veckor börjar jag jobba efter semestern. Då är jag i v 9.

Svar: Vänta du bara så ska du få se på jobbigt när du är lika stor som mig *blink*
None None

2012-07-30 @ 23:15:48
URL: http://babydrom.blogg.se
Cuisette

Uach, det är så himla jobbigt att gå upp tidigt på morgonen för att jobba. Ibland ligger jag nästan och gråter mig till sömns kvällen innan bara för att jag inte vill sätta klockan. Men, nu går det snabbt.. inte många dagar kvar nu och sen får du vila ut dig ordentligt och fokusera på att baka färdigt bebis i lugn och ro. :)

2012-07-31 @ 11:25:53
URL: http://www.cuison.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0