Midsommar

Först och främst, vafan är upp med blogg.se? Loggade in nu och allt ser helt mongo ut. Varför envisas alltid alla med att göra om saker som alltid innan varit bra? Man blir ju bara sjukt förvirrad. Hur som haver, vi spenderade våran midsommar på Hallmare. Kan säga att det var sista gången jag var med på det nykter. Fulla människor när man själv är helt nykter är så jävla jobbiga. Har fått ganska mycket avsmak på att dricka alkohol överhuvudtaget. Ingenting jag saknar överhuvudtaget. Pinsamt. Säger inget mer. Gick och la mig vid halv 10 eller nått i husvagnen. Det som var gött var att maten smakade alldeles utomordentligt och det smattrade regn på husvagnstaket när jag skulle sova. Midsommar är överskattat, that's it. Annars då? Lillan tultar omkring inne i magen. Ondare och ondare gör det när hon trycker och bökar med all sin kraft, speciellt när hon lyckas träffa revbenen. Rätt sjukt att det är allt mellan 7-9 veckor tills vi har hemma i våra famnar. Exakt 60 dagar kvar idag. Har nog inte redigt fattat att vi börjar komma så nära. Fick en filt av fina Christina som hon stickat åt oss och lämnade igår när hon var på besök. Så sött! Käkade grillat i Gunnebo och fick med oss bror och Matilda hem på övernattning. Tänkte slänga in lite bilder, men min facebook ligger nere för tillfället så slänger in dom när det fungerar igen. Idag lär det bara bli lugnt. Rätt skönt det också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0