Ännu en ny vecka.

Då var det måndag igen. Tiden rinner iväg, men för mig för det absolut ingenting. Sommaren närmar sig och när den är slut kommer vårat lilla mirakel till världen. Inte alls mycket att gnälla på. Just denna dagen vore synd att gnälla på också. Jobbade ynka 2,5 timma och sedan fick jag gå hem. Har bara legat i sängen och glott på BB live sedan dess. Den lilla är i full gång som vanligt på förmiddagarna och kittlar mig lite lätt här och var i magen. Tryckte lite djungelvrål som blivit mitt nya carving. Tror det är just det där extra salta jag vill åt. Ska göra lite korv med bröd nu med. Danne stack lika snabbt som han kom hem så får göra något lätt att äta själv. Mitt liv e ganska enformigt för tillfället. Har nästan aldrig någonting att skriva om, om det inte händer något utöver det vanliga. Om två veckor så börjar jag min anställning fram till semestern. Får se hur jag orkar med att jobba i sommar när jag är rund och go, men hoppas på att jag kan jobba på semestern också. Iallafall några veckor. Får se vad rektorn bestämmer och vad kroppen säger. Nu ska jag trycka lite körv. Ha de gött!


Kommentarer
annie

Aja baja inte äta lakrits Sandra :) eller inte för ofta i alla fall inte bra för lilla bebben i magen.

2012-03-06 @ 20:10:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0