En tankeställare

Helt sjukt vad känsleksfull man blir mot allt/alla/livet när man väntar barn. Man tänker verkligen till om hur mycket man uppskattar allting. Det kan vara allt från tiden man haft innan, sin barndom, sin framtid, sin familj och sina vänner. Jag hade en underbar barndom som jag själv vill ge min dotter/son. Jag hade kärleksfulla föräldrar som gjorde mig till en bra och självständig människa, vilket jag också vill lyckas med. Att uppfostra mitt barn till en kärleksfull och bra individ. Allt jag haft innan detta har jag funderat väldigt mycket på. Alla minnen man har från de senaste åren. De kommer aldrig tillbaka, och det gör mig ofta väldigt ledsen. Jag har haft mycket kul, och väldigt bra vänner som gjort att jag har massa fina minnen att tänka tillbaka på. Festivaler, fester, äventyr, flytt, mysiga stunder och allt därtill. Har en vän i Stockholm jag saknar varje dag som jag gjorde allt detta tillsammans med. FAN va kul vi hade om man tänker efter, och nu har vi gått skilda vägar, men lyckats på olika sätt. Men nu är en ny tid i livet. Dags att se fram emot något helt annat som kommer vara det bästa som hänt mig. ETT BARN. Jag ska bli mamma. All denna kärlek jag kommer ge och få kommer aldrig kunna ersätta något jag gjort innan. En ny fas i livet väntar, och jag ser fram emot det med hela min själ. 

Ja, hela mitt liv har varit och kommer fortsätta vara fantastiskt. Och snart ska jag fara iväg till min fantastiska vän Marlene. Ha lite kvalitetstid och prata skit. Massa plusgrader i luften och jag är på toppenhumör! Hoppas ni får en mysig lördag. och förresten, LOREEN LOREEN LOREEN ska vinna ikväll. SÅ jävla BRA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0