Lördag & söndag.

Gårdagen blev en mycket härlig dag. Hade tjatat i två dagar på att jag ville grilla, och det gjorde vi. Först spenderade vi flera timmar på fotbollsplanen i solen. Underbara väder!! Jag vet inte om det varit såhär "vårigt" så tidigt på året förrut? Jag gnäller verkligen inte. Jag äter jordgubbar så det bara skriker om det och inbillar mig att det är sommar. Man kan ju iallafall nästan tro det. Hur som helst, så åkte vi till Dannes päron och grillade fläskfilé och majs på eftermiddagen/kvällen. Tog oss varsin dryck och satte oss på verandan i kvällssolen. Ska väl passa på att poängtera för de som inte sett innan att ölen jag dricker är alkoholfri 0,0%. Tydligen ska dom få in massa nya x-ider i alkoholfritt sa dom på syrret. Hoppas med hela mitt hjärta att det inte är någon alkohol i dom överhuvudtaget, för då dricker jag det inte. Då tar jag hellre det med ingenting alls i. Gott att kunna unna sig en öl i solen som vem som helst. Dagen var lyckad och vi åkte hem mätta och belåtna och la oss hyffsat.

Idag ska jag åka hem till mina egna päron i Gunnebo. Dom har spelning idag i IOGT-NTO lokalen. Kom dit och titta om ni vill stötta. Ni kan tjuvlyssna på deras musik på spotify under namnet "Loveflowers". Klart man supportar dom och kollar. Det bjuds även på lite mat där innan. Min moster är på besök så det ska bli trevligt. Ha en fin söndag!




Kommentarer
Malin

Vart köper du ditt löshår ifrån? :)

2012-03-25 @ 19:56:29
Sandra

Haha, oj! Jag har haft samma i ett år snart tror ja. Använder det inte så ofta. Men jag tror jag köpte det från afrocare.se :)

2012-03-25 @ 20:07:33
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0