Ny beställning från H&M

Tänkte faktiskt för en gångs skull unna mig själv någonting. Minns inte ens sist jag gjorde det. Jag har suttit och kollat på alla fina vår saker som kommer med modetidningar och surat över att jag inte kommer va fin. MEN nu slog jag mig själv i huvudet och intalade mig själv, att bara för att jag är gravid behöver inte det betyda att jag inte kan va fin och köpa fina kläder. NÄ! Nu får jag fan ge mig. Så jag klickade hem ett par virkade shorts i vitt och en kofta i svart till mig själv. Tänkte att det kan ju vara najs på våren/sommaren till en hatt, pilotbrillor, boots och ett slappt instoppat linne. Hoppas att jag kommer i brallorna bara. Men dom var ju resår på, så jag har goda förhoppningar. Nu ska jag sluta med alla dumma fasoner. Självklart fick bebis också två saker med sig i beställningen. Två till mig, två till dig...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0