Precis jätteförkyld

Vaknade imorse och kände mig helt igenbobbad i hela ansiktet. Halsen var stor som en fotboll, hosta hela tiden, näsan var fylld av allt möjligt otrevligt och jag kände mig febrig. Slängde i mig en värktablett och gick til jobbet ändå. Jobbade i ynka 3 timmar och gick sedan vidare ner på stan för att möta Ella. Kikade omkring och käkade lunch. Mötte sedan upp Sara för en glass och gick sedan hem till ballen och drack lite gött i solen. Ella blev överlycklig som fick överta min likör 43 och kunde göra sig en rosa pantern. Tyvärr kan man inte annat än att snällt ge bort all alkohol man har. Tog mig själv en alkoholfri öl och var ändå lika nöjd med det.




Har hela eftermiddagen lökat framför BB och käkat spagetti carbonara som jag alltid blir ombedd att laga varje gång jag har främmat. Fick så snällt ställa mig vid spisen. Förövrigt mår jag BAJS. Halsen är riktigt dålig och jag känner mig febrig. Får kurrera mig med massa halstabletter senare efter vi varit på affären och hämtat ut paketet med babysittern och blöjhinken som anlänt. Även bebis har rört sig oavbrutet idag. Känner det bara tydligare och tydligare och mer o mer varje dag nu (känner den precis nu också). Såhär mycket och länge har jag aldrig gjort de tidigare. Mysigt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0