Som kastad i en stenvägg

Åååååh vad jag hatar att vara såhär förkyld. Orkar ju absolut ingenting. Har legat i soffan sedan klockan 11 när jag kom hem. På jobbet var en av mina små gull töser sådär extra söt idag. Kollade extra noga på min mage som knappast går att missa numera och säger: "maaaagen", varpå jag svarar med att jag har en bebis i min mage. Hon kollar konstigt på mig och lyfter på tröjan och säger: "i maaagen..."

På tal om bebisen så har jag börjat få mina första buffar nu. Känns jättelustigt men ändå så himla mysigt. Kände nog till och med en kullerbytta nyss. Kändes som hela magen snurrade till. Nu lär man få börja känna tydligt och ofta. Känns tryggt. Näähää, orkar inte skriva mer. Ska samla krafter så jag orkar gå till jobbet imorgon. Ikväll är Kattis med i djungelns drottning 22.55 på kanal 5. Då ska jag sitta spikad. Vecka 18 imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0