Söndag

Drömde inatt om att jag hade mitt lilla barn i min famn. Det var en liten brunögd flicka som var så sööt. Det var så verklighetstroget att när jag vaknade blev jag jättebesviken. Gud vad hemskt. Tur att tiden går fort. Snart har jag nog min lilla plutt hos mig ändå.

förövrigt kommer min bror hit och fikar idag. Kommer nog bli trevligt. Får passa på när man faktiskt kan. Har verkligen ingenting att skriva om längre. Jag har blivit tråkig och gammal. Går och lägger mig vid 9 om kvällarna nu för jag ORKAR verkligen inte vara uppe längre. Min energi tar slut. Ska nog bara dega framför BB 24/7 tills ikväll och äta något gott. Danne har somnat så får nog vänta ett tag till. Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0