Spelning & skitbaciller!

Stackars Danne har blivit smittad av min magsjuka och har spytt hela dagen. Han ligger nu deckad och har äntligen somnat. Vilket skit! Verkar som många åker på det också. Håller mig på avstånd nu, spritar sönder händerna var tredje minut, äter vitpepparkorn och sover inatt på soffan för att slippa på en cirkel på det hela. Kanske inte är mottaglig för samma bacill igen, men lika bra att vara på den säkra sidan. Hoppas han har kräkts klart nu så vi kan bli friska. Maginfluensa kan ju vara det värsta som finns. Fy!

Var iallafall under dagen idag på mammas och hennes bands spelning. Mycket trevligt. Inte långt ifrån tårar när hon hade "tal" om en låt som är till mig och berättade varför hon skrivit den. Sötismamma. Det var trevligt med lite fika och musik som avslut på kvällen. Sovmorgon imorgon, men lär ju vakna tidigt i denna osköna soffa. Aja, jag överlever nog. En ny vecka imorgon, och 5 små dagar kvar till RUL!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0