Rödtott och jobbig mammaoro.

Måndag. Helt okej måndag ändå! Började med en sovmorgon till klockan 11 och det var strålande sol mestadels av dagen. Nu börjar en ny vecka, men den kommer väl förmodligen gå lika snabbt som vanligt. Igår hängde jag hos Marlene och fixade med våra hår. Jag fick mitt ännu lite rödare och blev av med den hemska utväxten jag lyckats spara på mig, och jag fick för mig att jag som vanligt ville testa någon ny frilla på Marlene. Hon fick sig en rosett mitt på huvudet. Kan väl säga att jag iallafall blev hyffsat nöjd för att vara första gången. Rätt svårt med allt löshår som sitter överallt och inte ska synas. Damen i fråga blev så nöjd att hon inte kunde sluta spegla sig. Haha! Hon och Sammy hade även hämtat hem en perser-katt (heter det så?) som hade bosatt sig i handfatet. Cozy! Gillar inte att hon i magen skrämt mig två dagar i rad nu med att minska på sina fosterrörelser. Blir ju direkt som en stel pinne och oroar mig för allt. Lägger mig ner lite då och då för att känna henne (brukar kunna känna hennes karatesparkar hela tiden annars). Förmodligen är det ingenting, utan att hon kanske koncenterar sig på att växa istället och kanske fått för sig att det faktiskt ÄR skönt att sova! Ska nog vara glad om hon lugnar ner sig lite. Kommer ju ha att göra annars när hon kommer ut om man säger så! Kanske börjar bli lite trångt! Men hon tummlar ju omkring en del ändå, det känns bra.





Kommentarer
Erika

Hej!

Ja läser din blogg och känner med dig i nästan allt du skriver! En grymt bra blogg!

Vi ska ha barn den 23aug. Så vi har nog kommit lika långt...

Jo de där med att den inte rör sig lika mycket ibland har ja oxå känt av. Min brukar vara jätte livlig i någon dag eller fler o efter de så kan de vara jätte lugnt i någon dag eller två... Tror att den vill sova lite efter stök ;)

Hoppas allt är bra.. o de e väldigt kul att läsa din blogg o känna igen sig i allt ;)

Mvh Erika

2012-05-22 @ 08:08:04
Cuisette

Kan inte säga så mycket om fosterrörelser eftersom ja själv bara känner små, små, små buffar då och då. Men, satans vilket fint hår du fick till! DET kan jag säga i alla fall! :)

2012-05-22 @ 14:01:11
URL: http://www.cuison.se
thess

Jisses vad duktig du är med hår!

2012-05-23 @ 10:50:33
URL: http://thereshanning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0