Skulle (nästan) göra vad som helst för en öl idag.

Åh. Ölsug. Sånt där ölväder & folk lägger upp bilder på just massa öl. Om jag har tur kan jag kanske dricka en öl om ett år igen, haha. Lika bra att försöka tänka på något annat och glömma bort att man var sugen från början. Fredag idag. Härligt! Daniel är iväg på match och jag sitter här i min ensamhet och äter på allt jag kan komma åt. Har precis duschat och snart är new girl på dumburken. Imorgon ska jag träffa fina sofie för en fika. Sjukligt längesen! Hon kommer inte känna igen mig med min stora mage! Haha. Det börjar bli lite träligt med magen i diverse situationer, tillexempel i duschen. Ja, man kan ju inte precis raka sig ordentligt numera (jävligt onödig info) men man ser ju inte sitt könsorgan längre. Lite komiskt. Lika bra kanske. Ja, nu vet jag inte vad jag babblar om. Jävligt uttråkad som det kanske märks. På söndag ska jag hem till Marlene och bli av med min hemska utväxt. Lite sommarfräsch måste man väl ändå få känna sig i all klumpighet. Man behöver ju inte gå ner sig totalt även om de sägs att flickor tar mammornas skönhet under graviditeten. Hon får gärna ta min. Hon kommer nog bli sockersöt hur eller hur. Nahe, ska sluta snacka skit och gå vidare! Jag har ändå inget vettigt att skriva om idag så jag låter nog bli istället. Ha en fin helg. Höres!


Kommentarer
Cuisette

Haha, igår kände jag PRECIS samma sak. Det är verkligen inte samma sak att dricka saft när kompisar grillar och dricker öl ute i solen. :/

2012-05-19 @ 13:29:49
URL: http://www.cuison.se
Therese

Finns ju alkofri, jag kör på estrella damm från systembolaget. Den tycker jag är god. Dock får jag halsbränna men det är helt klart värt att kunna ta en öl ibland, speciellt nu när sommaren kommer! :)

2012-05-19 @ 21:33:07
URL: http://tisskisset.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0